veien blir til hvis man går

torsdag 26. september 2013

Garnbytte med revetema


Også i høst arrangerer Heidi fra en av mine favorittblogger Wool Rocks et garnbytte, hvor du sender en pakke med garn og kanskje noe attåt til en med-strikker mens du spent venter på pakke fra en annen. Jeg har lagt meg på høstens IT med revetema, som blir sendt avgårde i morgen eller lørdag. Håper mottakeren blir fornøyd. Skikkelig gøy, både å lage en koselig liten pakke og gå å vente på noe spennende garn i postkassa.

Er du også i revemodus? Her er reveinspirasjon:



Oppskriften finner du på dansk på bloggen Meraki.



Ninapetrina selger ubehandla ull i deilige farger og har laget en oppskrift til garnet sitt som du kan finne her.



Denne oppskriften sendte jeg med garnet til ganrbyttet, du finner den hos Petite Purls her.

Lue? Finner du hos Knit all the things her:



Kan du hekle kan du jo la deg inspirere av fantastiske Kaptein Biff:



Eller av herlige strikkepause:






Nynner du på denne, eller har du gått i hi fra revemaset?




4 kommentarer:

  1. Hihi, må innrømme at jeg begynte å nynne på sangen straks jeg leste overskrifta;-)

    Finfin pakke du har laget til en heldig strikkerske! Morsom reveinspirasjon:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, den er jammen ganske fengende, og til tider limt på pannelappen. garnbytte er gøy!

      Slett
  2. Så god ide' med en byttegave! Fantastisk moro med en pakke i posten! Så gøy at du tok med revelua. Den bare måtte lages :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, det skjønner jeg godt, og den ble skikkelig kul. :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Legg gjerne igjen en kommentar - det er stor stas!