veien blir til hvis man går

søndag 23. februar 2014

Trekning og regnbuefebruar

Jeg har trukket to vinnere av gi-borten min - en uke på etterskudd, beklager det. 

Det var fantastisk gøy med en gi-bort igjen. Tusen takk for all responsen og alle fine kommentarer - det er jo inspirerende å se at bloggen faktisk leses. Og ikke minst gøy å oppdage nye blogger selv.

Ok, til saken. Vinneren av garnpakke 1 


ble lodd nr 28: Edny med bloggen Edny sine puslerier

Og vinneren av garnpakke 2



ble lodd nr 25: Vigdis med bloggen Ulv i fåreklær

Gratulerer så mye Edny og Vigdis! 
Send meg en mail med navn og adresse, så sendes pakkene.


Så er det OL sin siste dag idag. Jeg håper homofile får det bedre i Russland fremover. Det er jo lov å håpe. Her er mitt lille bidrag til Pinneguris regnbuefebruar - et fantastisk initiativ.




Strikkefakta:

Oppskrift: Djevellue (Ravelry link) av May B. Langhelle 
fra boka Myk Start som bl.a. kan kjøpes her og 
stay on baby booties (Ravelry link) som du finner gratis oppskrift til her

Garn: Angora garn fra Nøstebarn og 2-tråds merino lammeull fra Nøstebarn

Pinne: 2 1/2


Ønsker deg en finfin uke!



5 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne! For et nydelig babysett du har strikka! Et flott bidra, spør du meg!

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Så utroooolig gøy at jeg vant! Tusen, tusen takk for flott premie! Har ikke så stort utvalg av strikkebøker ennå, så gleder meg til å kose meg med disse tre:) En jublende strikkeklem fra en veldig glad Vigdis!

    SvarSlett
  3. Åhh, såå kjekt!! Tusen takk! Gleder meg til denne spennende pakken kommer;) Og såå nydelig babysett du har strikket da;)

    SvarSlett
  4. Gratulerer til heldige vinnere! Likte godt dine regnbuebidrag!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Legg gjerne igjen en kommentar - det er stor stas!